Idealna radzi: 5 zdrowych przekąsek dla Biurowych Wojowników

1 min czytania

OW_idealna_2017.03_zdrowe_jedzenie

Hej Biurowi Wojownicy!

Z pewnością po kilku godzinach pracy każdy z Was ma ochotę na jakąś przekąskę, która zagłuszy odgłosy burczenia w brzuchu J Dziś przedstawiamy 5 pomysłów na zdrowe, a przede wszystkim dodające energii przekąski. Sprawdźcie sami!

Banany
Stanowią cenne źródło potasu, magnezu, błonnika oraz witaminy C. Zawierają także różne rodzaje cukrów, dzięki którym po zjedzeniu otrzymamy natychmiastowy skok energii, która pobudzi nas do działania (np. w poniedziałkowe poranki). Warto je jeść zarówno nieprzetworzone, jak i w formie musu, ciastek (np. z płatkami owsianymi) lub koktajli.

Soki przecierane
Marchewkowy, jabłkowy, czy pomidorowy. Smak zależy od Was. Jedno jest pewne – nadadzą Waszej skórze blasku, który mogła utracić podczas godzin przesiedzianych za biurkiem.

Orzechy
Zabezpieczają przed starzeniem, a z racji dużej kaloryczności już garść orzechów czy zapewni energię na 1,5-2 godziny. Warto zatem trzymać je w biurku w razie sytuacji kryzysowych, w których np. nie możemy udać się na lunch, bo musimy szybko dokończyć projekt.

Jabłka
Praca w biurze często wiąże się z dużym stresem, który wpływa nie tylko na jakość wykonywanych zadań, ale również na problemy ze snem. Zjedzenie jabłka zapewni większą odporność organizmu na stres, spokojniejszy sen i lepszą koncentrację.

Pumpernikiel
Ma charakterystyczny smak, dzięki czemu sprawdza się solo, jak i z różnymi dodatkami. Według naukowców zjadany na śniadanie pomaga utrzymać prawidłową wagę, co istotne dla osób, które po pracy nie uprawiają sportu.

Najważniejsze jednak to pamiętać o zabraniu ze sobą jakiejkolwiek przekąski. Praca przy pustym żołądku z pewnością nie będzie tak efektywna, jak byśmy chcieli. :)

A Wy macie jakieś swoje ulubione przekąski? Napiszcie nam o nich w komentarzach!